Interview: Done.

Nu har jag äntligen varit på interviewn.

Vi fick lämna in våra forms, våra betyg och så fick vi skriva ett brev till våran blivande värdfamilj. Sen i slutet vare ett prov i engelska, alltså, vi fick svara på några frågor som interview ledaren frågade oss, men allt var på engelska. I think I passed, haha.
Dagen efter ringde dom hem till mig. Jag har blivit antagen! Dom ska skicka hem mitt formulär så att jag kan ändra lite saker i mitt formulär som dom ville att jag skulle ändra på. Sen äre bara att jag checkar i "JA" i nån grej, sen skicka in. Då är jag officiellt antagen och är promised en värdfamilj. Det här börjar nästan bli läskigt, ehe.

Peace
Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0