Getting Excited

Det är nu ca tre månader kvar tills jag åker.
Dom senaste veckorna har jag inte tänkt på något annat. USAUSAUSA.
Jag har läst igenom hela EFs student handbook (och dera practical handbook och deras travel handbook etc) samt en bok jag fick av farmor som heter Handbok för utbytesstudenter. Den är skriven på 80-/90-talet, men ger fortfarande skitmånga bra tips och författaren är ganska rolig :)
Resten av april kommer vara stressigt. Ska plugga till alla mina minimocks och sen under maj har jag alla mina minimocks (unfathomable amounts of stress: check) och sen äre bara några veckor, så äre sommarlov! Och dagen efter det så drar jag och jobbar på ett konfaläger i tre veckor! kommer hem den 3e Juli. Sen har jag knappt tid att packa!! Allt kommer gå skitsnabbt känner jag :O
Annars så kommer jag förmodligen ha min avskedsfest för familjer och nära vänner den 5e juni :)
börjar kännas lite jobbigt att lämna alla, men jag är så exalterad att jag knappt märker det!
Aja, måste rusa till skolan nu. Hoppas mina nya placement papper kommer snart!
peace!
xoxo
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0