at the airport

nu sitter jag har. ensam. vid min gate. som for ovrigt ar F33.
efter ett tarfyllt farval till familjen are nu dags att klara mig sjalv pa min typ 20h langa resa!!
from now on, it's just me and franklin.

for ovrigt verkar det som att jag i washington maste:
1. ga igenom immigrations
2. hamta min vaska
3. ga igenom customs
4. lamna min vaska pa connections bandet
5. och hinna med mitt plan
allt detta pa knappt 2h. meeeen det borde ga bra :3
so byebye sweden, ses om ett ar!

peace
ebba

Kommentarer
Postat av: Benzo

Well - om allt gått enligt plan skall du vara i Washington och stressa runt nu ;=) "Bara" två legs kvar och sedan möter du familjen och kusinerna - WOW.

2010-08-05 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0