Avskedsfest nr 2

I fredags hade jag min andra avskedsfest!
Denna gång med gbg-släkten :D

det blev superlyckat och vi käkade god mat och hade det trevligt!
Dessutom fick jag en massa fina presenter :D
bland annat fick jag en swedish survival kit som bestod av skvallerblaskor/modetidningar och svenskt godis. Highly appreciated! Sen fick jag också en nordisk kalender, en bok som heter "you know you are swedish when.." (hilarious, fem toast) och en bok! Sist, men inte minst, fick jag en superfin skrivbok och en urgulluig nyckelring :33
men bäst av allt var alla fina bilder jag fick på hela(halva) tjocka släkten som ska överföras till min digitala fotoram :D
den här avskedsfesten kändes lite mer "real" än förra för nu ska jag ju faktiskt snart åka D:

speaking of which så är det fyra dagar kvar tills jag åker D: (söndag, måndag, tisdag, onsdag och sen åker jag!)
börjar bli liiite nervous och har liksom börjat inse att jag (fo shizzle) kommer att lämna mina family and friends hemma i ett helt år :O men det ska nog gå bra :D
oroar mig också lite över att jag inte kommer hinna the flightchange mellan washington DC och Chicago D: men i'll be fine :D

hemma äre lite hektiskt då jag ska hinna tvätta och packa allting, men samtidigt hinna träffa och göra allt som ska göras D: it'll be fine tho :D idag ska jag till exempel fira min kusin märta som fyller år!

något som känns lite surt är att jag inte riktigt insog att när jag sa farväl till mormor och morfar sist, var det sista gången före usa :( men om ni läser det här så HEJDÅ!! *bamsekram*

nej, nu måste jag faktiskt duscha och så so you guys will have to stay cool while you wait for my next inlägg :D:D

peace
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0