light a match just to watch it burn

om ni undrar så kommer titeln till detta inlägg från en blessthefall-låt.
why the lyrics to a btf song you may ask?
jo, för att IDAG SLÄPPER DOM DATUM TILL DERAS US WINTER TOUR OMG.

som vissa av er vet sjönk jag in i en (kortvarig) depression (på ca 1 dag) då jag insåg att mina boys i blessthefall skulle, efter typ 3 års väntan, äntligen komma tillbaka till sverige! då jag var i usa.. BAJS tänkte jag då! för hade dom några usa dates planerade? nej. bara ryssland och sydamerika och europa. men idag kommer datumen ut!! så taggad :D

usch och fy. jag har märkt att jag är typ superdålig på att uppdatera, men nu ska det bli ändring på det! (typ)
sist jag skrev var i måndags, tror jag, så jag fortsätter efter det :D
eh
tisdag och onsdag är typ ett moln av jagkommerinteihåg så vi skiter i det :D
i torsdags, å andra sidan, började min superhelg! den inleddes med ett orientation möte för alla new students, vilket mest var freshmen (freshman är alltså dom som går i första året i high school. sveriges nior. sen kommer sophomores, juniors, och the invincible upperclassmen: the seniors!!) och typ jag. eftersom den andra utbytesstudenten från tyskland var på semester med hennes familj i georgia.
anywho så fick jag lyssna på en massa lärare prata i en oändlighet och sedan visade chris (min värdbror) mig runt i skolan och jag fick en hymn om var mina klassrum låg i denna ofantligt storta skolan. damn, säger jag bara. i sverige är åva ganska stort liksom, för att skolan har typ sex våningar. men whs, phewwww. det är en våning och i det har dom typ en massa klassrum, ett bibliotek, två idrottshallar, en basäng, m.m. kommer inte hitta, haha.
men det bästa med hela skolvisiten var att jag fick gratis kakor som var supermumsiga :3

i fredags åkte jag och chris tillbaka till skolan för att prata med Mr. Bloom (typ syon) för att byta min matte. Algebra II, en juniors class?! tänkte jag. icke sa nicke. här ska vi utmanas. så jag bytte till pre-calc & trig. a seniors math :D
men när vi kom till skolan var mr bloom på lunch så vi sprang först för att se hur långt jag kunde springa, för att se om cross country var något för mig.
jag, som senior, ska springa typ 3-4 miles. alltså typ 6km. jag sprang typ 1 mile. lol. vilket är typ 1.6km. efter det insåg jag att cross country inte var något för mig. så jag ska nog börja simma ist.
anywho, sen kom vi tillbaka till skolan, fick pizza (wooh) och bytte min math.
på kvällen gick vi på fish fry som var STÖÖÖÖRT gott, för att sedan bege oss till the game :D
clay dödade oss med 28-21 typ, men jag var glad ändå. mot slutet förstod jag iaf var man skulle klappa och säga nej och så :D

j
vårat lag (washington panthers) och the cheerleaders!
jj
cheerleaders igen och våran maskot :D

sen på lördagen åkte vi hem till Joshs föräldrar för att käka hemlagad mexikansk mat :D
det var superdupergott och alla åt tills dom ville spy typ.
dock avslutades kvällen lite dåligt då Olivia blev biten av deras ena hund :(

iyg
mason, maten och Sharon (grandma penix)
m
Marie och hennes pojkvän Erik (som sa att maten var bättre än hemma, och han är mexikansk) samt sharon
uhj
Olivia :D

det får bli allt för det här inlägget, för annars blire för långt :D
tell you more in the next inlägg! :D
peace
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0