Live goes on.

Så, jag har inte uppdaterat på ett tag för att det finns inte så mycket att säga.
hehe

as the title implies, live goes on. det rullar på liksom. Jag har varit och shoppat lite, bland annat min uniform till skolan som suger för att den är liksom gjord för att göra så att man ser tjock/ful ut. it suuuucks. och alla kommenterar hela tiden att "amerikanska flickor har inte sina kjolar så högt upp" men aja. ser hellre konstig än tjock ut, haha.

jag känner mig som hemma här nu, men detr känns som att jag lever lite i limbo. jag tror att det är för att livet här inte riktigt börjat for real. ni vet hur sommarlovet är liksom. Man vaknar när man vill och gör vad man vill, vilket oftast innebär att sega för att det är STÖRT varmt, haha. Jag antar att när skolan börjar och jag får lite mer rutin på det hela kommer jag känna att jag är här lite mer på riktigt haha.

jag tror att vi ska till skolan imorn och bestämma vilka klasser jag ska ta och så :D:D hoppas det blir av!

för övrigt har jag hittat min nya passion in life. och det är macaroni and cheeze. jag kommer att bli så tjock, hahah.

peace
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0