my room :D

det är säkert många som undrar lite hur jag bor och så... so now i will show you :D
ni har alla sett bilder på marie, mason och liv. så här får ni bilder på övriga i familjen :D (som bor hemma dvs)

Min host-dad Josh :D

Min host-mom Janice :D aka Big Momma

Och så en väldigt fin bild på chris :D it's his natural face, i swear.

ochhhh så har jag tagit lite bilder i mitt rum :D

min lilla bokhylla :D där har jag diverse saker :D

min garderob! från vänster till höger ser ni munkjackor, linner, skoltröjor, skolkjolar och det i like to call "annat", haha

Här ser ni min säng och min UBERCOOLA skolväska :D:D
(ja, mamma, min säng är obäddad. life goes on!)

Här ser ni min byrå med min 54" LED-tv med HD och 3D och dolby digital sourround sound. :D
den står på min byrå som innehåller..ja, kläder haha.

Sist men inte minst har ni den obligatoriska Monster low-carb burken, franklin, en lapp som satt på min mössa och YOU GUESSED IT!! en insectosaurusfigur som jag fick när jag kom hit :D

well
that's it for now
jag är fett taggad inför skolan, men måste färga håret före det börja, hehe.
okay
bye now
ebba

Kommentarer
Postat av: SYSTER W

vad menar du med att det är chris vanliga anbsikte, jag lovar :D? <3 saknar dej!

2010-08-30 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0