slurpee annonymous

soooo, a few more things have happened.
the biggest being that i finally know what classes i'll be taking, wiiie.
men mer om det senare.
först, ska jag berätta om när vi åkte till michigan :D
vi (jag, chris, marie, marie's pojkvän erik, nick (min "kusin" här), mason och katja) åkte till michigan för att chilla vid stranden :D vi hade fett kul och det var verkligen värt the hour drive :D
här får ni en snygg bild.
eller nehe. för tydligen vill inte bild-grejsimojsen fungera >: (
men anyway, that was fun.

skolan börjar på onsdag och jag är fett exalterad.
och "the first game" (american football that is) är på fredag, så det lär bli av :D

now, what you have all been waiting for!
my classes :D
jag har valt att ta:
US history jag måste enligt EF
English 12 AP - litterature and composition jag måste också ta engelska enligt EFs regler. 12 betyder att det är senior english och AP står för advanced placement.
Theater Arts
Algebra II matte. dock byter jag kanske till pre-calculus/trigonometry om det visar sig att det är för lätt
Spanish II spanska, obviously. jag ville egentligen inte ta spanska, men det är bäst för mina resultat när jag kommer tillbaka till sverige. känner mig väldigt vuxen och ansvarsfull som tog det, haha. byter dock kanske till spanish III
Choir kör :D mer estet haha
Business&Personal Law vilket kommer vara awesome för min kriminologi i framtiden :D

so, min schedule kommer att se ut så här den första trimestern:
1st period: choir
2nd period: English 12 AP
3rd period: Spanish II
Lunch
4th period: Business & Personal Law
5th period: US history

so there you go. update :D
hopefully i'll write soon :D
peace
ebba

Kommentarer
Postat av: Dinolarz

Asså min första, IB-washed, tänke var att dina ämnen (eng, math och spanish) är fett bra för dig under IB2 nästa år haha ;D;D Men du verkar ha det hur bra som helst iaf! Happy for you! :D:D

2010-08-17 @ 01:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0