typ färdigpackad!

så, efter många dagars tvättande har jag äntligen börjat packa.
och nu är jag typ färdig. OCH MIN VÄSKA ÄR INTE ÖVERVIKTIG!!

(dock har jag fått välja bort en massa kläder, snyft)

tar bulletpoint version på det här inlägget, för några småsaker har inträffat :D
  • igår drog jag till EF-kontoret och fick mitt brev som innehöll bland annat min e-ticket och en passhållare och så :)
  • imorse insåg jag att pappa hade fyllt i mitt emergency contact card fel, så idag fick jag åka in till EF-kontoret igen och hämta ett nytt kort :)
  • jag har också köpt min sista present! det känns bra att ha allt det färdigt :D är fett nöjd med alla inköp! när alla familjemedlemmar fått sina presenter ska jag lägga upp vad jag köpt här :D
  • sen var det hela ordealen med min maskot.. om ni tittar på bannern så pryds den av en supersöt insectosaurus, då tänkt som min maskot. Men efter oändligt googlande insåg jag att det finns inga gosedjur eller figurer av honom tillgängliga i sverige. så jag orkade inte. istället tänkte jag att man kan printa ut en bild på honom och sätta den bilden i en ram (som jag har köpt) supersmart, inte sant? :D nej, eftersom varken min, pandas eller simons printer fungerar, hahah. så IDAG åkte jag till täby centrum och inskaffade mig en ny maskot. Det är någon slags pokémon som är antigen en uggla eller en pingvin och han är blå och skitcool. His name is Franklin. As in Benjamin Franklin :Dfranklinsay hello to franklin :333
  • jag har också, efter många om och men, bestämt vad jag ska resa i :D det blir blåa mjukisar, vitt linne, stor t-shirt från hm och svart munkjacka, woooh :D sen har jag bestämt mina "arrival clothes" och  mina day 2 clothes ifall att mitt baggage inte kommer fram :D:D
  • finally har jag pimpat min väska med min svenska bag tag och Freja-pins :D samt ett yodaplåster jag fick av hugge, haha. wooooh :D:D
conclusion, ima look fly when i travel :D

finally (for real this time) måste jag ringa EF imorn och kolla vart jag ska gå igenom immigrations och customs. because the two hours in washington isnt.going.to.be.enough. failbot.
oh well
Sayōnara ima no tokoro :D (bai for nao)
peace
ebba

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Sv: Ohoo de visste jag inte:O Dock så ser det ut som om jag kommer hamna på den sydöstra delen av USA såååå wyoming är nog tyvärr uteslutet:/

2010-08-04 @ 12:36:47
URL: http://jonatantantan.blogg.se/
Postat av: My

Roligt roligt :) Tack så mycket. Lycka till du med ;) Ja vi kanske ses vem vet?? ^^ Ha det så bra på flygningen imorgon. Kramkram

2010-08-04 @ 12:53:56
URL: http://myusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0