Välkomstmöte!

Igår (söndags) drog vi till Warsaw för att delta i välkomstmötet för alla EF barn placerade i Northern Indiana!
och ni vet vad det innebär....
ROAD TRIP


när vi kom dit bjöds det på mat (typ korv med bröd och massa side-dishes) samt tårta :D vi fick träffa alla barnen och vi lekte lite lekar och så :D
det var typ 4584787765458 tyskar, typ 7 asiater (från thailand, korea och japan), några från spanien, två från österrike, en från danmark, nån från chile. och så var vi tre svenskar :D
dock var dom flesta placerade i typ fort wayne, som ligger 2h härifrån :( menmen, fick träffa mitt south bend gäng igen!
här får ni en bild på några tjejer!

det är Franzi (tyskland), Lisa (tyskland), Katja (austria/spain), två tjejer jag inte vet vilka det är, Michi (japan) och Sierra som är michis host-sister (och för övrigt fett cool)

Franzi bor med Paula and Dusty (typ Janice's bff) och ska gå på washington med mig :D
Lisa går på Penn high school (typ snobbskolan, haha)
Katja bor med Chrissy och hennes man och ska börja på Clay high school
Michi bor mer Sierra och ska gå på mishawaka high school.
Sen äre Thanja/Penguin som också ska gå på mishawaka, men hon är inte med på den här bilden.
och det är hela south bend gänget :D

sen hittade jag till asiaterna, som var HUR roliga som helst. dock bor nästan alla i fort wayne :(
men det är lugnt, för det finns facebook!
här är bild på dom också :D

Sierra, Tan (thailand), Grace (thailand, hur rolig som helst!), (i bakre raden) Thanya/Penguin (thailand) med Franklin, Michi (Japan) och sen Ploen (thailand, också stört rolig!) sen var det Ina från korea, men hon var inte med på bild!

anyway så var det fett kul och jag längtar tills skolan börjar :D
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0