too cool for school

eller?!
nja, då skulle jag inte åkt på EF High School Year, woooooh.
Är sjukt övertaggad nu. Om ca en månad börjar skolan därborta, iiiih!
Men samtidigt känner jag lite blöh över att jag ska lämna alla här hemma :(
men man blir så glad när ens host cousin skriver "I cant believe you'll be here in a month. Can't wait!" man känner sig liksom redan accepterad.
Inte så mycket har hänt nu på senaste tiden. Har inte fått mitt avresedatum ännu, och det är ju det stora jag väntar på :D
Annars har jag fått mail av min RC (regional coordinator) Toni, som skrev att alla som är i Northern Indiana måste fylla ut en ny hälsodeklaration för att kunna spela skolsporter, så det har jag varit och fixat idag!
Dessutom har jag, in true school spirit, varit på American Apparell och köpt knästrumpor i skolans färger; Kelly Green, White and Gold! (eller ja, gulden är ju mer gul, men ändå!)
Nedanför ser ni mina fina strumpor


mina skolstrumpor

oh the joy of awesome socks.
dessa tänks då paras ihop med svart kjol och skjorta i grönt eller vitt. gonna be awesome!
annars kan man ju ha dom som öronvärmare på vintern, hihihi

mah earsocks

eller inte haha. oh well. det blir nog awesome.

i'll try to keep y'all updated.
buhbai.
xoxo
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0