Avskedsfest nr1.

Nu har jag haft min avskedsfest!
det blev superlyckat :3


det bjöds på hamburgare, in true american spirit, och sedan en superfin tårta och bullar!
fick också massa fina presenter! bland annat en fotoram och en läderbunden journal :D

nu har jag också ÄNTLIGEN fixat färdigt nästan alla saker till visumgrejset!
idag var jag och satte in pengar på banken till ambassaden (1050kr + 75kr insättningsavgift) samt tog en bild till mitt visum (250kr) tog den på expert om någon undrar :3
har också fyllt i hela ds-160 formuläret! kunde dock inte printa ut en kopia D:
men men..
ska printa ut intygspappret imorn i skolan :)
det enda som är kvar är att fixa ett kuvert med frimärken worth 65kr! :O
wooooohooo.
bara 2 månader kvar
SEN ÅKER JAG.

min tårta!

the cake i made for the party! all by myself :3 pretty fitting for the theme of the party, dont you think?

peace
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0