INDIANA

Nu har jag fått mina placeringspapper!
So here you go, info on new family :D


Family
Bor: South Bend, Indiana. (Population, over 50,000)
Members:
Mr Joshua Penix
Född: 1976
Jobb: federal mogul - foundry operator
Mrs Janice Penix
Född: 1975
Jobb: South Bend Community School Corporation och EF
Anita Female, 1989, Not living at home
Daniel Male, 1990, In the army, osäkert om han bor hemma
Marie Female 1991, bor hemma (bor kanske på universitet nästa år)
Christopher Male, 1992, bor hemma (bor kanske på universitet nästa år)
Mason Male, 2001, bor hemma
Olivia Female, 2004, bor hemma
Mason är deras enda biologiska barn. Resten är adopterade.
Cats, Dogs unknown
Religion: Catholic

Jag kommer dela rum med en "teenage sibling", som jag då antar är Marie :)

School
Washington High School (WHS)
washington, Indiana

So that's what i know so far :D
har också en host cousin som jag lärt känna; Nick Plencer, som är fett rolig!

Updates will be arriving shortly.
xoxo
Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0