Insectosaurus

Im just so excited, but I dont really have anything to update that's huge.
so here's a few smaller things :)

1. First day of school: 25th of august
2. Considering that date, I'll probably be going in either of these flight waves:
Gruppavresa 3: 3-5 Augusti
Gruppavresa 4: 10-12 Augusti
3. Borde få min EF preperation handbook snart! (då man ska få sin före mötet på den 27e)
4. Försöker hitta presenter åt alla medlemmar i familjen!
5. Peppar sådär allmänt. iiihhihi

Now for the reason for the title of this inlägg!
Som ni säkert har sett är söta lilla insectosaurus med i min header! Why? I hear you ask?
Jo, för att han är min maskot!
Det kommer fungera såhär: Jag ska printa ut en bild på insectosaurus och sätta det i en ram. Sen kommer jag ta bilder på saker jag är med om, och han kommer vara featured! Typ insectosaurus i mitt rum, i skolan, i mitt skåp osv! Så blire lite roligare att kolla på mina bilder ;)

anyway, ska peppa vidare
peace
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0