im going through changes

jaha
sitter i skolan just nu och har business and personal law. men det ar sa stort trakigt. har hellar inte sista bokstaverna, so bare with me.
iaf, sa hander det massa saker just nu.
anledningen till att jag inte skrivit pa ett tag ar for att jag inte matt sa bra. jag har helt enkelt inte trivts har alls och basically tyckt att det suger. i ca en mandad nu har jag gratit nastan varje dag och varit valdigt olycklig.
problemet ligger i det har skolsystemet, invanarna i den har staden, staden och invanarnas attityd till diverse olika saker.
min vardfamilj ar dock helt underbar, och jag kommer aldrig hitta en battre familj.

iaf, i fredags (det ar mandag nu) berattade jag antligen for mina foraldrar hur jag mar, och vi kom fram till att nagot maste goras, och det maste goras snarast.jag vill inte byta vardfamilj, men jag kan inte stanna har. sa i fredags bestamde jag mig for att aka hem.
i lordags madde jag det basta jag gjort pa lange. jag visste att jag antligen skulle fa komma hem och ma bra igen. men sen i sondags pratade jag med mamma och pappa igen.
dom hade pratat och kommit fram till att dom inte ville att jag skulle komma hem och angra allt for the rest of my life. dom ville iaf att jag skulle forsoka fore jag akte hem. vilket jag fullkomligt forstar, men samtidigt ville jag hellre aka hem an att byta vardfamilj. jag visste inte vad jag skulle gora, men mina foraldrar sa att jag skulle prata med dom igen om nagra timmar nar jag hade tankt lite mer pa saken.
sa jag tankte och tankte och tankte.
ja, det skulle kanske bli amerikat jag dromt om, om jag flyttade
men jag ville inte byta vardfamilj
och nar skulle jag flytta da?
imorn, efter florida, efter jul? jag vill ju inte fira jul med nagon okand familj, men att ga kvar i skolan december ut lat hemskt.
tillslut pratade jag med mamma och pappa och sa att ja, jag skulle forsoka med en annan familj, i en annan stat.
jag pratade ocksa med min vardfamilj och det var superhemskt och tarfyllt, men nu kommer iaf min framtid se ut sahar:
idag kommer mamma ringa till EF sverige och saga att jag vill hitta en ny vardfamilj, helst i en annan stat, som kommer fran en akademisk bakgrund och inte tillhor en ghettoskola. hon ska ocksa be om att jag inte flyttar foran forsta januari.
det betyder att overleva skolan tills pa torsdag, sen aker vi till florida.
efter florida ar det fyra dagar, sen are blessthefall
efter yttligare fyra dagar fyller jag ar, och pa den 25e (tre dagar senare) ar det thanksgiving.
sen haller jag ut och gar i skolan till den 18e december, da vi far jullov.
sedan firar jag jul och nyar med min familj har. (alltsa min vardfamilj)
efter det byter jag vardfamilj.
mamma sa att jag kan stanna i en vecka, och om jag marker att jag inte gillar det, da far jag aka hem.
da har jag iaf forsokt.

det viktiga ar att jag blir lycklig, och att det inte ar nagra hard feelings hos min vardfamilj.
nu vet ni iaf vad som hander :)

peace
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0