Blueberry Festival :)

Denna helg är känd som Labor Day Weekend här i usa, och detta innebär: blueberry festival!
det är typ en JÄTTEstor marknad där det finns en massa roliga saker man kan köpa, och massa god mat :3

här får ni se lite saker jag köpte :)))
ueufrhe
detta är en trädgårdsdekoration man har i trädgården!
har vårat husnr och allt :) (hoppas du gillar den mamma!)
låda
en låda med amerikanska flaggan, hur chic som helst.
tänkte att du kunde ha tidningar i den mamma!
man ser inte, men det är typ mjölväxter eller något sådant i dom röda stripesen :)
öga
tre par solglasögon för 160 spänn typ!!
kgjhf
typ stört coola ringar!! <333 :D alla för typ 100 kr.
ewoite
hårrosetter för skolan! :)
gthfgk
(fokus på dom silvriga armbanden)
på den översta står det:
"God so loved the world that he gave his one and only son, that whoever believes in him shall have eternal life. John 3:16"
på den mellersta står det:
"Trust in the lord with all your heart and lean not on your own understanding; in all your ways, acknowledge him, and he will make your paths straight. Proverbs 3:5-6"
och på den sista (den med fötterna) står det:
"When you see only one set of footprints, it was then I carried you."
typ stört söta!
rgljhkjgh
och så (en superdålig bild på) min AWESOME lila klocka <333
älskarrr :D

det var typ det mesta!

annars gick jag i kyrkan i morse. so different! trots att jag gick med paula and dusty som är protestanter. lite mycket flams tycker jag. och lite som en stor reklam.
får väl gå i katolska kyrkan haha :D gotta try it iaf!

imorn blire grillning hos paula and dusty och kanske shopping med Franzi!

saknar alla där hemma superdupermycket <3
peace
ebba

Kommentarer
Postat av: WILMSTA

FYFAN VAD COOLA RINGAR!!!

Jag får låna när du kommer hem :D???

2010-09-06 @ 21:52:57
URL: http://wilmerastic.blogg.se/
Postat av: Tess

Hallå, har du inte tänkt på att det blir tomt i skolan utan dig=( <3

2010-09-08 @ 08:53:24
Postat av: Benzo (aka Dad)

Jaha - och ingenting till mig då för att du inte fick den där A&F tröjan!! Var sån bara - helt OK.....

2010-09-09 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0